/ / ONE ROOM CHALLENGE WEEK 3 | DARK TRAY CEILING

ONE ROOM CHALLENGE WEEK 3 | DARK TRAY CEILING

|

DARK TRAY CEILING?? Heck yeah! Let’s add some drama to my dining room!:-)))

YAY OR NAY?

This is week three for the One Room Challenge, and I am excited to share an update on my MOODY MODERN DINING ROOM makeover.

This was a spontaneous idea of mine haha!

I am super behind with the makeover as I had a lower back injury and was out of commission for a whole week. Yup! Life can get in the way of things so unexpectedly. But this Monday I (and the hubby!) finally painted the walls.

I used BEHR Ultra Pure White all over the walls, and I decided to add a dramatic tray ceiling.

DARK TRAY CEILING

I knew I wanted to see a complete transformation in this room but painting the tray ceiling dark was kind of unexpected. I love how it turned out though!

I used leftover paint from our KITCHEN MAKEOVER, and it turned out better than expected.

I just ordered my fabulous chairs, and expecting the delivery of my two accent chairs from Eclectic Goods and a cool lighting fixture this week from SAZERAC STITCHES.

I am also debating on ordering OR DIY-ing a CONCRETE top dining table.

What do you think?

Should I go and try to make my own or leave the hard work out and order a fabulous Concrete Dining table??:-)

I am specifically looking at this one below. So much in love with it!

Whatcha think?

Gimme some ideas so I can finish this baby in 3 weeks! Only three weeks to the reveal, you guys!

And as always! Check out the rest of the participants on One Room Challenge official site and get inspired!

And you can grab my free DESKTOP SCREENSAVER if you like pretty florals! You are welcome!:-)

Can’t wait!

Cheers,

Aniko

 

Similar Posts

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *